Mini sommarlov

Vi hade inte hästbyte igår då min ridlärares bil stannade så hon inte hann komma i tid, vi fick ha Mikka (hennes dotter) istället.
Därför var det Thiff som gällde och igår var hon faktiskt pigg ! :D
Riktigt roligt tycker jag.
Vi hade dressyr och tränade på skänkelvikningar i skritt och trav, sen fick vi även öva på förvänd galopp.
När man var liten var dressyr så tråkigt men nu är det faktiskt ganska kul när man har fått lära sig lite mer.

Idag är det städdag i stallet och första dagen på mini-sommarlovet, fem dagars ledighet haha och det börjar med riktig sommarvärme :)
Jag ska dock inte vara med och städa, ska inte ens upp till stallet idag.
Men ska dit fre,lör,sön nu så det gör inget.




Kommentarer
Postat av: Elin

kolla och kommentera gätna www.Teamee.blogg.se

2011-06-02 @ 11:28:44
URL: http://teamee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: Okej :) nej det ska jag inte. tävlar mest regionalt för tillfället + att jag inte är hemma då.

Ska du tävla då?:)

2011-06-02 @ 14:50:57
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrf svarar ni inte på kommentarer!!

2011-06-04 @ 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0