Snart sommarlov ! ;)

År 5 börjar närma sig slutet och på fredag morgon har vi skolavslutning. Det betyder också ridavslutning..
Den är idag och vi ska rida barbacka och ha lekar, sjukt roligt och jag ska även ha Bell :D
Lisa ska fota så efteråt kommer det komma bilder på en mjölig Emma haha (förklarar mer sen).
Igår kom mina stövlar och jag är sjukt nöjd med dom. Har inte ridit i dom än men det ska göras imorgon då jag bara har ridskor när jag rider barbacka. Dock tog vi den höga modellen så har lite svårt att gå, men dom sjunker sen och hade vi haft den låga så hade det blivit fult. Vill man vara fin får man lida pin !
Nu ska jag fixa ett tidsinställt inlägg med bilder på min älskling, sedan ska jag cykla iväg till stallet.
Ha det bra sålänge och kom tillbaka ikväll/imorn så får ni se mjöliga bilder ! :D
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0