Sommar ! :D

Idag är det den första juni vilket betyder sommar :D
Har väntat så mycket hela vintern men nu behöver jag ju inte det längre.
Dessutom 22 grader och strålande sol ute, kan man få en bättre start ? ;)

Idag är det ridlektion för min del och för Wendys också tror jag men vi rider ju inte på samma klubb. Jag ska vara där ganska länge då min kompis som rider i gruppen efter ska rida igen i min grupp och hon ska åka med oss. Sedan åker jag med dom hem efter hon har ridit sin lektion också. Bara roligt tycker jag !
Jag ska försöka hitta en långarmad tröja eftersom man inte får rida i t-shirt och jag brukar rida i en tjockare tröja/kofta.
Dressyr står på schemat idag och vi har hästbyte. På min ridklubb har vi hästarna 4 ggr i rad. (de har de flesta)
Jag hoppas att jag får Bell då jag vill rida lite lektion med henne också och inte bara självständigt.
Men vi får väll se hur det blir, huvudsaken är ju att man får rida :P

Ha det bra så ses vi / Emma :D


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv; Japp det ska jag:D

2011-06-01 @ 23:13:26
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: moa

sv; hej! men gud vad glad jag blir att du säger så, tack !



harebra / moa

2011-06-01 @ 23:37:13
URL: http://legolass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0