svar på kommentarer

Anonym om Svar på kommentar:
även fast du är hur snäll och gullig som hellst måste jag nog hålla med clara om detta.
asså man kan inte bara skita i att man har glapptyglar och sen när man kommer hem klaga om att hon springer förbi?
sen tycker jag hon har rätt i din sits den e faktist jätte dålig,sträck på dig!
och sen så har hon bara jätt dig tips inte liksom bett om bråk?

Du vet att man aldrig är anonym på internet va clara ?
Jag har inte ens klagat på att hon springer förbi ? dessutom gjorde hon inte det på filmen så jag har ingen aning om vad du har fått det ifrån, berätta för mig kanske ?
Jag vet hur en korrekt sits ska vara och jag vet att min sits inte är korrekt hela tiden på filmen och du har inte ens sett hela eller ?
jag bråkar inte utan säger vad jag tycker, jag tar med mig tipsen men jag har också rätt att säga saker.

AgnesCecilia om Svar på kommentar:
Jag håller nog med,
på denna bilden du har med så har du tyglarna väldigt sträckta över hindret, ge mer eftergift och träna på sitsen.
Sen har du helt rätt i att man ska släppa efter på tyglarna, men skulle hon sticka med dig ( vilket hon säkert inte gör men en annan häst skulle kunna göra) så skulle du då inte ha någon kontroll alls.
Ta inte tipsen som agg eller negativ kritik! För detta är tips som du kan ta vara på. Och jag är inte världsbäst heller, men jag tar vara på allt jag hör och som kan lära mig någonting :D

Tyvärr så finns det alldeles för många som missar att man ska ge eftergift över hinderna.. men inte du ! :D
Vet att jag inte kommer ha någon kontroll om hon skulle springa iväg.
Jag tar vara på tipsen och lär mig utav det, dock så vill jag också säga vad jag tycker :)
För mig är du världsbäst, både på att rida och du finns alltid för mig bästis ♥


Bara för att Bell är en ridskoleponny så är hon inte hur lätt som helst.
Alla är inte bäst på att rida, alla har något problem som dom kan förbättra ! ;)




Kommentarer
Postat av: AgnesCecilia

Bästaste kompis :) <3

2011-06-07 @ 16:45:18
URL: http://www.agnesbjurek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0