Turkiet resan

Hejsan hoppsan!
Nu är det ju så att jag inte bloggat på ett tag, för jag har varit i underbara TUURKIIET! Gött! Har inte laddat upp bilderna för hade fullt upp igår, hemresan då. Sedan var jag ju på akuten , åkte dit direkt när jag kom hem. Har fått foten klämd i en bildörr, just när vi var på semester. Väldigt kul. Jag hade en jäävla tur att inget var brutet, fast jag har fått en kraftig blödning. Har lindad fot och går på kryckor. Lyckat? :o Aja, nu tar vi inte mer tråkiga saker nu tar vi resan!
Onsdag kväll, var jag ju på ridingen och rid sötnosen Nico, Gick grymt bra, fast han var lite hård och pigg, men jag tyckte jag fick honom att gå ganska fint iallafall!:P

Torsdagen, Gick upp klockan 04:00. Skit trött var jag, sedan packade vi allt det sista och kollade satt allt var med. Sedan åkte vi tll Malmö. Åkte från Kastrup i Danmark. Vi hade ett normalt liv på flygplatsen typ :D Vi åkte flyget och sedan typ, ah, det vanliga. Vi var framme i turkiet kl. 17 ungefär:)
Sedan gick hela resan, normalt. Vi tittade på massa saker i turkiet!
Sedan kom då lördagen, uscha! :( Ajaj, vad det gjorde ont!
På söndagen var vi på rummet hela dagen.. 
Sedan på måndagen åkte vi hem :)

Laddar upp bilderna snart, puussi!

//Wendy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0