Jag är seg.

Hejsan bloggen!
Jag har inte bloggat på aslänge, hehe ♥

Men i onsdags red jag på sötisen Tiara. En liten , liten shettis som jag nästan är för lång för. Vi red självständigt och det gick ovanligt bra.
I början så satt jag upp, och det som vanligt, då busade hon lite och hoppade runt och sånt där fjant.
När jag skulle fixa stigläderna så fjantade hon sig och höll på, då fick jag säga till henne med skänklarna så hon ställde sig fint igen.
Sedan började jag värma upp i skritt. Volter, byta varv och sånnt.
Sedan började jag trava, det gick lite ostyrigt först men sedan fick jag henne att gå jättefint *stolt*
Vi gjorde typ det vanliga, ridvägar och sånnt.
När vi skulle galoppera så lyssnade hon inte på galoppskänkeln. Jag fick försöka några gånger innan det gick och så tog jag hjälp av spöet.
Sedan skrittade vi av, och hade det mysigt!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0